Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. promocji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu miejsce pracy: Kołobrzeg

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Specjalista ds. promocji
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/21/1350
OBOWIĄZKI:
1. Realizacja i monitoring realizacji Strategii Polityki Promocji Miasta Kołobrzeg Re:generacja.2. Koordynacja i weryfikacja realizacji działań promocyjnych wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych, w tym:a) konsultacja i weryfikacja rocznych i szczegółowych planów promocyjnych (media plany).b) Konsultacja i weryfikacja briefów kreatywnych do prowadzonych kampanii promocyjnych, udziału w programach.c) Konsultacja i weryfikacja projektu druków i wszystkich materiałów wizualnych.d) Weryfikacja zastosowania wytycznych na gotowych drukach i wszystkich materiałach wizualnych.3. Koordynacja i kontrola stosowania księgi znaku, logo, posługiwania się nazwą Kołobrzeg i Kołobrzeg Re:generacja przez miejskie jednostki organizacyjne.4. Współópraca w zakresie tworzenia koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych.5. Aktualizacja treści strony internetowej www.kolobrzeg.eu, przekazywanie materiałów informacyjno-promocyjnych dot. wydarzeń miejskim serwisom internetowym oraz mediom lokalnym i regionalnym, nadzór nad aplikacją mobilną oraz merytoryką social mediów w zakresie promocji.6. Prowadzenie ewidencji dzieł i utworów w zakresie umów zawieranych w ramach zakresu działania.7. Organizacja i współorganizacja imprez/przedsięwzięć o charakterze promocyjnym.8. Opracowywanie koncepcji, produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych Miasta.9. Opracowywanie graficzne, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz wydawnictw.10. Współpraca merytoryczna przy opracowywaniu materiałów promocyjnych oraz wydawnictw z merytorycznymi wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi.11. Negocjowanie i przygotowywanie zleceń i umów z usługodawcami zewnętrznymi, nadzór i kontrola nad ich prawidłową realizacją oraz ich rozliczania w ramach posiadanych uprawnień, zgodnie z obowiązującymi przepisami.12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora, właściwego Zastępcę, zgodnych z przepisami pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy.Praca w Kołobrzegu, w godz. 8-16.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie, administracja publiczna, turystyka, rekreacja, marketing
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office
Uprawnienia: kreatywność


Wymagania inne:

Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe- zarządzanie, marketing, administracja publiczna, turystyka, rekreacja, marketing, ekonomia lub w trakcie nauki. Sprawne poruszanie się w social mediach. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w samorządzie terytorialnym, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego. Komunikacja werbalna i pisemna, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie.

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-09-2021
Wyświetleń: 168