Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Manager / Koordynator Działu Handlowo-Technicznego

Firma: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg

Integra Software producent oprogramowania dla branży technicznej zatrudni na stanowisko: *Manager / Koordynator Działu Handlowo-Technicznego* *Zakres obowiązków:*  efektywne zarządzanie zespołem Działu Handlowego i Technicznego  tworzenie i realizacja planu sprzedaży oraz raportowanie wyników  koordynowanie działań marketingowych  budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy  przygotowanie i zawieranie kontraktów - dot. korporacyjnych klientów  organizowanie prezentacji produktów  badanie rynku zbytu i analiza działań konkurencji  organizacja spotkań handlowo-szkoleniowych z partnerami firmy  koordynacja i rozwój sieci dystrybucyjnej firmy Integra Software  rekrutacja nowych pracowników do działu Handlowego i Technicznego *Zalety pracy w naszej firmie:*  stabilne zatrudnienie i praca przy korporacyjnych projektach  praca z młodym i dynamicznym zespołem  atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy  komfortowe warunki pracy w nowoczesnej firmie  udział w specjalistycznych szkoleniach i kursach  możliwość rozwoju i awansu zawodowego  udział w spotkaniach integracyjnych firmy  możliwość bezpłatnej nauki języków obcych *Wymagania:*  minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku  doświadczenie na stanowisku menadżerskim w dziale sprzedaży B2C, B2B  doświadczenie w zarządzaniu zespołem  doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych  umiejętność budowania oraz podtrzymywania długoterminowych relacji z klientami  umiejętność analizowania finansowej sytuacji klientów/segmentów  znajomość nowoczesnych technik sprzedaży w środowisku B2B  znajomość branży informatycznej  dobra znajomość rynku IT (dot. głównie oprogramowania)  komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B  znajomość języka niemieckiego lub angielskiego *Mile widziane:*  wykształcenie ekonomiczne, znajomość zasad dystrybucji  znajomość branż technicznych (motoryzacyjnej, grzewczej, AGD, RTV, etc)  nastawienie na sukces i efektywną działalność  znajomość programów księgowych i zagadnień związanych ze sprzedażą, gospodarką magazynową,  umiejętność tworzenia prezentacji produktów,  własny samochód Prosimy o wypełnienie formularza na stronie: *www.integra.info.pl/praca*


Pozostałe oferty pracy w firmie Integra Software
Etat Specjalista / -ka ds marketingu w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg 12-04-2016
Etat Specjalista /-ka ds. administracji w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg 12-04-2016
Etat Specjalista ds marketingu w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg 22-03-2016
Etat Asystentka ds. administracyjno-biurowych w firmie: Integra Software miejsce pracy: Kołobrzeg 14-10-2015
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-06-2011
Wyświetleń: 1718